Inez van der Zee

travel-with-inez.reislogger.nl
Reisverhalen:

Over mij

Mijn naam is Inez van der Zee. Ik ben 20 jaar en ben opgegroeid met ‘reizen’, de wereld ontdekken en dingen ondernemen. Ik maakte als kind altijd al bijzondere reizen met mijn familie. Mijn vriendinnen gingen dan naar Spanje of Frankrijk, wij gingen fietsen in Polen, op avontuur in Jordanië, Tunesië, Turkije of Vietnam.

Over mijn reis

Vorig jaar september heb ik al een reis gemaakt alleen naar Indonesië, Maleisië, Cambodja en Laos. Nu (12 oktober 2017) sta ik op het punt om weer een reis te maken. Ik begin dit keer in India met mijn zus en daarna staat Thailand op de planning. Als Marre weer naar huis vliegt in december ga ik alleen verder en zie ik wel waar ik beland.

Bezochte landen

Ik heb 21 landen (9%) bezocht:

België, Bulgarije, Cambodja, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Italië, Jordanië, Laos, Letland, Maleisië, Nederland, Polen, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten, Vietnam.